Måndagen 5 oktober 2009

Jag har precis lagt ifrån mig godispåsen och nu känner jag mig som ett fetto :S :S :S
Jag har blivit ca 8 cm smalare om magen så vill inte gå up pdet igen. Har redan för stor mage :S Jag ska lämna mitt godis hos min älskling så att jag inte rör det!!! Jag måste skärpa mig med detta ätandet. Okej att jag inte ätit så mycket onyttigt i helgen men fortfarande lite för mycket. Men jag ska bli bättre!!! :D Funderar på att ut och springa sen när jag vaknar men orkar jag det? Vet inte men hade varit lite härligt, tycker jag iaf nu men då vet jag inte om jag gör det :P En liten runda kanske? Får se hur det blir imorgon :P

Jag = Tjockis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0