Idag Måndagen 12 oktober 2009

Har inte varit inne på bloggen sen i fredags så ska uppdatera lite nu.
I fredags åt jag kl 3 på dagen sen åt jag inget mer.
I lördags åt jag vid halv två nån gång:

* Lite makaroner med ketchup
* Två korvar med bröd
Vatten till måltiderna

Sen under dagen åt jag vindruvor.

Till middag åt jag en halv pizza och drack zingo till.
Efter det åt jag godis och popcorn och drack zingo till det med.

I söndags åt jag lite godis (som var kvar från i lördags) efter två nån gång och sen åt jag lite spagetti och köttfärssås till middag och sen vid halv elva ungefär åt jag två melonbitar och lite fetaost.
Gick till stinsen vid halv två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0